środa, 7 marca 2012

Ostatnie zdjęcia reportażowe

Projekt HappyHolic 29 dni lutego - Reportaż o Tobie! zakończony, zdjęcia przesłane. Ważny czas refleksji, zatrzymań, przemyśleń - każdy temat wymagał zastanowienia się, za co tym bardziej dziękuję, no i dowiedziałam się dużo o sobie.
Poniżej prezentuję te zaległe i te ostatnie

7 lutego
ULUBIONE ZAJĘCIE

                                                              Robienie zdjęć... córeczce
11 lutego
PRZYJAŹŃ

                                            Przyjaciele różnią się od siebie i to jest inspirujące.
19 lutego
PODZIWIAM

                                                    Starocie, które wynajduję w graciarniach :)
21 lutego
POMOCNA DŁOŃ

                                                       Pomocna dłoń - dłoń mojej mamy.
22 lutego
DZIŚ JESTEM WDZIĘCZNY ZA

                                            Dziś jestem wdzięczna za pierwsze wiosny zakwity.
23 lutego
ULUBIONY ELEMENT GARDEROBY

                                                 Chusty, szale - jesteśmy nierozłączni ostatnio.           
24 lutego
WŁASNYMI RĘKAMI

                                          Własnymi rękami przygotowałam córeczce 1 urodziny.
25 lutego
ZIMA

26 lutego
PIĘKNE WE MNIE
                                             Piękne we mnie - włosy po zdjęciu papilotów :)
27 lutego
UŚMIECH
                                                               Najpiękniejszy uśmiech.
28 lutego
DOMOWE ZACISZE
                                                                       Przy kominku.
29 lutego
SZCZĘŚCIE
                                                                    Bez komentarza...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...